Reclame & marketing

Home / Onze creaties / Reclame & Marketing
  • Reclame & marketing

Met goede reclame kun je mensen informeren, activeren en/of inspireren. Zowel offline als online zijn er buitengewoon veel mogelijkheden. Buro Bedenkt denkt graag met je mee over geschikte communicatiekanalen en effectieve promotie.

Social media kan veel naamsbekendheid opleveren. Met zoekmachine adverteren kun je een hogere positie krijgen binnen Google. E-mail marketing is een handige manier om meer binding te krijgen met je huidige klanten en potentiële klanten te triggeren. Online marketing biedt veel mogelijkheden en Buro Bedenkt helpt je graag in het online landschap.

  • Reclame advies

    Reclame moet opvallen
    Dagelijks krijgen we een stortvloed aan reclame over ons heen en daar moet jouw reclame dan ook nog bij. Daarom moet het wel opvallen. Buro Bedenkt helpt je graag. Echter voordat we voor jou aan de slag gaan, willen we graag eerst even samen om tafel. Door een korte vragenlijst met je door te nemen en te luisteren naar je verhaal kunnen we geschikte communicatiekanalen kiezen en effectieve promotiemogelijkheden bespreken. We bespreken wie je bent, wat en wie je graag wil bereiken en waarom je bent begonnen met je bedrijf. Want wie je bent en wat je doet is belangrijk, maar waarom je het doet is vaak veel interessanter. De reden waarom jij ‘s morgens je bed uit komt, daar gaat het om.

  • Reclame campagnes

    Reclame campagnes
    Of je het beoogde publiek nu wilt prikkelen, uitdagen, verrassen, emotioneren, stimuleren, of inspireren, met het juiste drukwerk is het allemaal mogelijk.

    Buro Bedenkt heeft een breed netwerk en connecties bij signmakers, voordelige online drukkerijen en professionele drukkerijen. Van ontwerp naar drukwerkbegeleiding, naar verzending of zelfs verspreiding, Buro Bedenkt kan alles voor je regelen.

  • Reclame kanalen

    Op welke bezoekers richten we de website? Waar kunnen we het beste gaan adverteren? Is een mailing of een nieuwsbrief een goed idee? Kan social media bijdragen aan naamsbekendheid? Is online marketing van toegevoegde waarde? Hoe scoren we gratis publiciteit?  Hoe brengen we de mond-tot-mond reclame op gang?

    Door antwoord te geven op onder andere deze vragen kunnen we makkelijker een keuze maken uit onderstaande communicatiekanalen:

    Audiovisuele communicatie
    Landelijke tv- en radiozenders vallen snel buiten het budget, maar lokale en/of regionale tv- en radiozenders bieden ook vaak veel mogelijkheden. Tegenwoordig kan je echter met een sterke bedrijfsvideo of promo op YouTube en sociale media ook al vele bezoekers bereiken, tegen een relatief klein budget.

    Buro Bedenkt heeft contacten met diverse cameramannen en denkt graag met je mee.

    Digitale communicatie
    Een bijzondere website is bijna altijd onmisbaar om veel naamsbekendheid te krijgen. Een relatief dure app voor smartphones kan een toevoeging zijn voor bepaalde doeleinden, maar vaak kan je met een responsive of een mobiele website ook heel veel bereiken.

    Daarnaast kun je natuurlijk de sociale media kanalen gebruiken, maar ook met een mailing of digitale nieuwsbrief kun je een beoogd publiek goed bereiken. E-mail marketing is een handige manier om meer binding te krijgen met je huidige klanten en potentiële klanten te triggeren. Buro Bedenkt kan je helpen met responsive websites, online mailings en digitale nieuwsbrieven.

    Drukwerk
    De traditionele manier om je beoogde publiek te bereiken. Door het gebruik van creatieve advertenties, flyers, folders, brochures, posters, visitekaartjes, spandoeken en gevelreclame kunnen toekomstige klanten je beter vinden en gaan mensen je product of merk herkennen.

    Daarnaast kunnen lokale en regionale kranten een goed middel zijn om bekendheid te vergaren bij een groot publiek. Door middel van persberichten en advertenties kun je veel publiciteit krijgen. Buro Bedenkt heeft contacten met journalisten, professionele drukkerijen en online drukkerijen.